h1

“ehkä olen liian hyvä” cR

March 20, 2007

Cristiano Ronaldo oli vaatimattomasti sitä mieltä, että hän oli yksinkertaisesti “liian hyvä” Middlesbroughille, joten siksi häntä syytetään sukeltamisesta.

Middlesbroughin Jonathan Woodgate ei hyväksynyt tuomarin päätöstä antaa rangaistuspotku, kun tämä oli kaatanut Cristiano Ronaldon rangaistusalueella. Ronaldo pisti itse pilkun maaliin.

– Minusta se oli rangaistuspotku. Miksi aina alkaa polemiikki kun Cristiano on tilanteessa mukana, Ronaldo sanoi.

– Tottakai tunsin kontaktin, siksi minä kaaduinkin.

– Jos hän koskee minuun, minun liikeratani keskeytyy ja siksi kaaduin. Hän potkaisi minua.

Kun Cristianolta kysyttiin miksi epäselvät ratkaisut seuraavat häntä, hän vastasi:

– En tiedä miksi. Ehkä jotkut ihmiset eivät pidä minusta. Ehkä olen liian hyvä.

Leave a Reply

